K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Inget igår, mer idag

Publicerad 2014-01-11 01:06:18 i Blogg,

Här kommer ett kort inlägg!!

Jag hade fullt upp med skola och att fira 5 månader med min flickvän så det kom inget på bloggen igår. Nu har jag suttit och färdigställt en del som i alla fall kommer laddas upp senare idag.

Vad som kommer:
En lista på sämsta filmer 2013
En lista på bästa filmer 2013
Samt något mer

Så vi hörs senare! Håll bara koll på bloggen så kommer det snart

Nu ska jag sova, godnatt :)

 
Filmtips!! Chronicle är definitivt en film jag tycker ni borde passa på att se!
Riktigt spännande, riktigt grym och unik på sitt lilla sätt.
En av mina absoluta favoritfilmer
 
/ K-Fog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela