K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Filmer 2014

Publicerad 2014-01-09 18:57:00 i Blogg, Filmnytt,

Har ju helt glömt att säga GOTT NYTT ÅR!

Välkommen till ett nytt fantastiskt filmår :D
 
Så drar ut en liten lista på filmer att hålla utkik efter detta nya år.
Ni får ha i åtanke att datumen kan variera beroende på vart man bor!
De flesta i början av listan hade premiär 2013 i Amerika, men här kommer dom 2014.
Så för att förhindra förvirring skriver jag inga datum.
 
Varför är vissa saker markerade på listan?
Jo låt mig förklara! De tjocktextade är de markerade filmer jag längtar mest efter och de markerade med --- är de filmer jag inte alls bryr mig om eller tror kommer floppa, hur mycket jag tror filmen kommer suga är beroende på hur många streck. De som saknar markering på något viss kan mycket väl vara grymma filmer, men inga jag speciellt längtar efter eller ogillar. Men självklart återkommer jag mer djupgående med de filmer jag ser mest fram emot!
 
Kom ihåg att jag mycket väl kan ha helt fel i vad jag tror om filmerna!
Se dom själv, tyck och tänk till, tror du jag har fel, få mig att ändra mig :)
 
 
Filmer 2014:
 
The Wolf of Wallstreet
Paranormal Activity: The Marked ones ----------
Jack Ryan: Shadow Recruit
The Secret Life of Walter Mitty
Lone Survivor
Frozen (Frost)
Delivery Man ----
RoboCop
Mandela
Lego: The Movie
The Monuments Men
American Hustle
Grudge Match -----
All Is Lost
Winters Tale
I, Frankenstein -
The Book Theif
Welcome To Yesterday
300: Rise of An Empire -------
47 Ronin ----------
Saving Mr. Banks
Need for Speed
Divergent
Stretch
Captain America: The Winter Soldier
Noah --
Devil's Due
Pompeii ---
Non-Stop --
Joe
Before I Go To Sleep -
The Amazing Spider-Man 2 --
The Other Woman
Godzilla
X-Men: Days of The Future Past
Edge of Tomorrow -
Maleficent
A Million Ways To Die In The West
Blended ------
Vampire Acadamy ----
Transformers 4: Age of Extinction ---------------
Neighbors
How to Train Your Dragon 2
Dawn of The Planet of The Apes
Hercules
Jupiter Ascending -----
Guardians of The Galaxy
Sex Tape
Teenage Mutant Ninja Turtles -----------------------------------
Deliver Us From Evil
Into The Storm
22 Jump Street ---
The Expendables 3
Sin City: A Dame to Kill For
Lucy
Resident Evil 6 ------------------------------------------------------------
The Boxtrolls
The Maze Runner
Dracula Untold
The Equalizer
The Voices
Can a Song Save Your Life?
Flygplan 2 -------------------------------------------------------------------------------------------------
Gentlemen
Fury
The Judge
Paranormal Activity 5 -------------
Interstellar
The Hungergames: Mockingjay (Part 1)
The Hobbit: There And Back Again
Night At The Museum 3 -----
Big Hero 6
Into The Woods
 
 
Ja det var den listan det!
Hoppas ni hittade något på listan som fick er att hoppa till och skrika "YES!"
för det fanns en hel del på den här listan som fick mig att redan älska 2014
men vi får se.. Jag ska börja jobba på tre listor nu ;)
Först 2013 bästa och sämsta, sen de filmer jag ser mest fram emot 2014.
Ses snart!
 
/ K-Fog
 
 
 
Källor: Google.se. Sf.se. IMDb.com. Moviezine.se. Wikipedia.com. Movieinsider.com.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-09 19:22:00

Vad menar du när du skriver i fetstil och med en massa minus efter?

Svar: Jag förklarar det i texten över listan under rubriken: Varför är vissa saker markerade på listan? Haha svaret ligger precis framför dig min vän :) Lycka till!
K-Fog

Postat av: Liza

Publicerad 2014-01-09 19:35:44

Längtar efter X-men filmen, har sett trailern oh den verkar vara SJUKT bra och spännande :)
Kram

Svar: Ja den kommer bli sjukt spännande att se, eftersom dom ska mixa ihop First Class gänget med det gamla X-Men gänget! Nya möter gamla i en film som ska fylla i frågetecken dom gamla filmerna skapat. Hoppas du har sett The Wolverine? Den är nämligen rätt viktig att se innan Days of Future Past ;)Bye!
K-Fog

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-01-09 21:08:47

Vill också se :
The Wolf of Wallstreet
Paranormal Activity: The Marked ones
Dom verkar as bra! :)

Svar: Måste nog göra dig lite besviken! Tror inte riktigt Paranormal Activity kommer vara speciellt bra, jag gillade 1an och 2an, sen dess har serien mer eller mindre dött i mina ögon. Senare det här året kommer även Paranormal Activity 5, se hellre fram emot den, man kan alltid bli förvånad! Se bara på Fast and Furious hur dom slog tillbaka med sin 5e film! Wolf of Wallstreet är grym!!Bye!
K-Fog

Postat av: izzi

Publicerad 2014-01-10 14:28:12

värkar som om 2014 kommer bli ett awesome film år! va för många filmer jag längtade till för att skriva ;)

Svar: Samma här! Kommer bli ett grymt filmår! :D
K-Fog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela