K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Välkommen!

Publicerad 2012-10-25 01:25:00 i Blogg,

Kfog.blogg.se bloggen för dig som älskar film och skulle vilja läsa om de filmer jag ser och vad jag tycker och tänker kring dessa filmer. Det kommer laddas upp trailers, trailer recensioner och nyheter kring film. Kort och gott, en blogg om film!
 
Detta är andra gången jag försöker mig på detta, denna gång är jag mer målmedveten och seriös. Så fort jag snyggat till bloggen lite från hjälp av någon som kan det bättre än jag, så sätter jag igång! Så ofta jag kan, så bra jag kan och så intressant jag kan. Vill ju inte att någon ska tycka illa om bloggen?
 
Eller? Jag anser att alla borde bilda sin egen uppfattning om allt, så de filmer jag ser, se dom! Läxa upp mig ifall jag har fel om något, skapa din egen uppfattning och tyck till. Ifall jag tycker en film är dålig och du tycker den är bra, tala då om för mig varför och kanske få mig att ändra uppfattning?
 
Välkommen till början på en blogg om film helt enkelt!
 
 
/ K-Fog

Kommentarer

Postat av: Ulf

Publicerad 2012-10-25 01:47:34

Fy fan vilken dålig recension, den sög balle! Ditt jävla arsle, sluta blogga om du inte vet hur man gör!

Svar: Tack du, det är alltid bra med kritik! :)
K-Fog

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-29 03:46:42

"Ulf" din jävla idiotnörd, sluta kommenter om du inte har nå vettigt o skriva.

Svar: Han sa bara vad han tyckte, inte för det var någon recension men alla har rätt till sin egen åsikt :)
K-Fog

Postat av: Viktor!

Publicerad 2012-10-29 10:03:31

Lycka till med bloggandet :)

Svar: Tack du, hoppas du följer den! Roligare att skriva då! :)
K-Fog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela