K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Första filmen?

Publicerad 2012-10-26 02:18:00 i Blogg,

Det snurrar i skallen!
Det enda som håller mig tillbaka nu är 2 saker, först måste jag få någon att fixa min blogg, snygga till den och få den att se lite proffsigare ut. Det andra är att jag måste komma på vilken den första filmen skall bli som jag recenserar, efter det så känns det som att det inte spelar någon roll vilken jag recenserar men av någon anledning så känner jag att åtminstone den första ska vara lite vettig...
 
Ska första filmen vara någon ny? En som kommit ut nyligen, som inte så många har sett? Ska det vara en gammal klassiker? Min favorit? Eller något annat kanske, för saken är att jag inte riktigt kan bestämma mig.. =(
 

Så jag skall ta mig lite tid att tänka, sedan kör vi igång!
Peace out!
 
/ K-Fog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela