K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Bestämt mig!

Publicerad 2012-10-26 16:16:00 i Blogg,

Ett kort inlägg
Det tog inte så lång tid innan jag bestämde mig.. Men nu har jag bestämt att de två första filmerna jag skriver om skall vara min personliga favorit film och min personligt värsta film!

Så kommande är en recension på
The Adjustment Bureau och Valhalla Rising

Recensioner så snart som möjligt så h
åll er uppdaterade!
Byes'
 
 
/ K-Fog

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-30 19:09:04

filmen är en klar 10:a!
för han slåås och det är cool!

Svar: Om du nu menar Valhalla rising? Fightscenerna och det är bra gjorda men dom höjer absolut inte filmen till en 10:a.. :/
K-Fog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela