K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Bara så ni vet!

Publicerad 2012-10-30 19:25:00 i Blogg,

Ett snabbt litet inlägg bara!
 
Tänkte framöver köra bara 2012 filmer sålänge det är 2012 och detta är både de bra och de dåliga filmerna jag har sett under detta året. Om vi nu överlever till 2013 så blir det 2013 filmer som kommer att vara fokus på.
Har ni någon film ni vill att jag specifikt ska recensera så kan ni skriva det till mig antingen på bloggen eller på facebook så gör jag nog förmodligen det!
 
Det blir ungefär 1 recension om dagen, om ni vill ha fler kan jag göra en specialare ibland!
Hinner jag inte göra en någon dag kan jag göra 2 nästa! ;)
 
Gör dom här recensionerna för jag tycker det är kul, vill liksom bara kunna hjälpa till med en lista över filmer om någon kommer och frågar eller skriver klassikern "Filmtips" på facebook, då är det bara så händigt att bara länka min blogg och kunna hjälpa till!
 
Checka föresten in Goldenproductiontv's Halloween special nu till denna Halloween:
https://www.youtube.com/watch?v=kJfsAmNPG2Q&feature=plcp

Den är inte sååååå läskig ;)
 
 
Ha det bra och hoppas ni får oändligt med godis under Halloween!
/ K-Fog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela