K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Presidentval?

Publicerad 2012-11-06 23:15:10 i Blogg, Filmnytt,

Mitt Romney eller Barack Obama??
 
Medan alla sitter och taggar för presidentvalet så sitter man här, håller tummarna att man själv vinner och sätter igång en film istället.. Känner att det är viktigare än något val. Så känner ni som jag, att presidentvalet inte är något för er, något ni kan påverka eller något som inte spelar någon roll, så se bara en film! :)
 
Det finns nu 9 recensioner och en lista på skräckfilm här på kfog.blogg.se så har du ingen aning om vad du vill se ikväll eller någon annan kväll kan du bara ta en ur min lilla recensionslista. Har du redan sett alla av de filmerna jag har recenserat kan du vara lugn för det kommer mer, 1 recension om dagen är mitt mål!
 
In och titta här imorgon för då kommer en recension på en av mina favoritfilmer! ;)
 
Ha en trevlig natt med eller utan presidentval, kram!
                                                                                         /K-Fog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela