K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Nya saker på bloggen

Publicerad 2012-11-26 14:43:13 i Blogg, Filmnytt,

Det har kommit önskemål om att jag ändrar lite saker.
 
Till att börja med var det någon som föreslog att jag gjorde kategorier utefter filmernas genre,
således har jag gjort olika genrekategorier som gör det enklare att hitta i bloggen,
jag har även gjort kategorier utefter hur många poäng filmen har! Så om ni vill se vilka filmer jag tycker är kassa kan ni gå in på 1-5 kategorin, där bara filmer med betyg 1-5 finns. På 5-10 finns alltså de bra filmerna.
 
Det andra klagomålet jag fått var att mina recensioner var för långa och att ingen orkar läsa hela,
grejen är ju att man inte behöver läsa hela, jag har delat upp det i olika stycken.. Men ska försöka korta ner dom! Tror det kan gyna mig också, då det kan ta lite tid att skriva recensionerna ibland!
 
Men nu är jag igång igen. Den första recensionen efter pausen kommer upp om runt 1 timme!
 
/ K-Fog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela