K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Förslag?

Publicerad 2012-11-06 19:02:34 i Blogg, Filmnytt,

Har ni förslag på någon film ni kanske vill att jag ska se?
Dålig eller bra spelar ingen roll, finns det någon speciel film ni vill ha en recension av så kom med ett förslag så kan jag se den, göra en recension och förhoppningsvis göra någon nöjd också! :)
 
Så skriv gärna ett förslag på en film, vilken som helst!
Eller har ni förslag på något annat? En lista, eller något annat så skriv det med!
 
Smörar lite till publiken och ser vad som händer ;)
 
/ K-Fog

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2012-11-06 20:49:21

Looper! Den verkar skit cool kanske

Svar: Ja den kommer jag att se! :)
K-Fog

Postat av: Klas-Knut Stårmjag

Publicerad 2012-11-06 23:23:39

2 girls, one cup.
Funderar på att se den, men vill ha ett expertutlåtande först!

Svar: Hört att den är spännande för alla åldrar och kön! Du borde se den och skriva till mig vad du tyckte! Kan bli en trevlig omväxling i ett tråkigt liv att få lite nya upplevelser, hör av dig, här är mitt fax nummer: 555 987 7321 666
K-Fog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela