K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Filmnyheter: Fun fact om Charlie Sheen.

Publicerad 2012-11-14 19:38:17 i Blogg, Filmnytt,

Eftersom jag inte har något bättre för mig tänkte jag berätta en liten rolig sak om skådespelaren Charlie Sheen och hans far Martin Sheen som många inte vet om! (Har jag märkt).
 

På bild: Skådespelaren Charlie Sheen.
 
Charlie Sheen är en skådespelare som har blivit enormt känd på senare dagar efter succé serien Two and a half men. Men han har även varit med i många andra filmer, även serien Spin City var han huvudperson i. Han har varit med i över 70 filmer och är en av Hollywoods största kändisar. Han har även blivit YouTube kändis efter att han gick ner sig i droger och alkohol, han fick sparken från sin serie Two and a half men och började göra filmer på YouTube, där han bland annat snackade om att han var trollkarl och att han drack tigerblod.
 
Mina favoritfilmer med Charlie Sheen: Due Date,
Wallstreet 1 och 2,
Scary Movie 4 och 3,
The Three musketeers (gamla versionen)
The rookie,
men at work,
och självklart Hot Shots 1 och 2!!
 
Charlie Sheen har även en väldigt känd pappa som heter Martin Sheen.
Martin Sheen har gjort över 80 filmer, varit med i flera Tv-serier och varit med i film sen 1961.
Charlie Sheen har även 3 syskon, varav en håller på med film och även han är känd.
 
De flesta vet vem Charlie Sheen eller Martin Sheen är.
Skulle jag dock säga Carlos Irwin Estévez eller Ramón Antonio Gerardo Estévez så är det inte alls lika många som vet vilka de är.. Så här kommer det:
 
Charlie Sheen heter egentligen Carlos Irwin Estévez och hans stage name är Charlie Sheen.
Precis som hans far heter Ramón Antonio Gerardo Estévez och hans stage name är Martin Sheen.
Både hans far och han har varit med i över 70 filmer och är kända världen över, men det är inte många som tänker på att dom egentligen heter något annat, det ni!
 
Carlos Estévez syskon heter Emilio, Ramon och Renée.
Emilio Estévez är känd från film som både skådespelare och regissör.
 
 
Nu vet ni lite mer om Charlie Sheen!
Något inte så många verkar veta!
 
/ K-Fog

Kommentarer

Postat av: Viktor!

Publicerad 2012-11-14 19:55:49

Tack för infon :)

Svar: Bara kul grej att veta ;)
K-Fog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela