K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

2 Recensioner imorgon!

Publicerad 2012-11-01 21:58:00 i Blogg, Filmnytt,

Jag måste be om ursäkt, jag har tyvärr spenderat hela dagen med min lill gudson Tilion och därför inte hunnit göra varken recension eller något annat.. Ber om ursäkt för de lojala som fortfarande kollar in här på bloggen ibland!
 
Men precis som i verkligheten är det inte bra att kolla på film varje dag, man behöver pauser!
Bara för jag är helt fantastisk och så nära en människa kan komma perfektion så kommer det hela 2 stycken recensioner imorgon istället!
 
Var även på bio igår och så Paranormal Activity 4, kortfattat kan jag säga att den är sådär..
 
Ha det fint =D
 
En bild på mig och Tilion <3
 
/ K-Fog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela