K-FOG RECENSERAR

Filmrecensioner, Filmnyheter, Trailers och mycket mer.

Allt från 1 till 10.

Filmnyheter: Man of Steel Trailer.

Publicerad 2012-12-11 23:04:04 i Filmnytt,

Så äntligen har Man of Steel Trailern kommit ut!
För er som inte förstår (Man of Steel = Superman/ Stålmannen)
 
 
Den enda kloka videon jag kan hitta, ignorera bara det på slutet!
https://www.youtube.com/watch?v=WaL6guA82p4&feature=g-subs-u
 
Så vad tycker ni? Kommer detta bli nästa Dark Knight?
Producenten är ju ändå Christopher Nolan..
Så kanske har smittat av sig på Zack Snyder som regisserar Man of Steel..
Man kan ju hoppas eller hur? ;)
 
 
Vad tror ni?
Kommer ni se den nästa år?
Skulle vara intressant och veta vad andra tycker :)
Själv tycker jag det verkar ytters intressant!!
 
 
Vi får helt enkelt vänta och se...
 
På bilden: Superman/ Clark Kent - Henry Cavill i filmen Man of Steel.
 
Ser lovande ut, eller hur ;)
 
/ K-Fog
 

Kommentarer

Postat av: Pandawong

Publicerad 2012-12-12 01:05:24

Seems pretty good, blir säkert värt att gå och kolla på

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

K-Fog

Älskar film och vill gärna dela med mig av vad jag tycker och tänker! Men ta inte mitt ord för det, se filmen själv och bilda en egen uppfattning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela